HTML

Ide nekem a fish&chips-et

Magyar csaj Londonban, három hónapra

Utolsó kommentek

2008.03.26. 02:16 londonbebi

6. nap: ronda barna csizma szép

A húsvét hétfő nagy részét Camden Town-ban töltöttem és csak azért nem tudom elküldeni a hetvenévkörül, szimpatikus goth bácsi, a mangafiguárnak öltözött lányok és a kétméteres tarajjal rendelkező szórólapos fiú fotóját, mert itthonhagytam a fényképezőgépem. Itthon, most már csak így hívom. A lakótársaim fele megérkezett. Közvetlenül mellettem John lakik, aki óriási (széltében, felfelé nem annyira), fekete és nyálas brit slágereket üvöltet. Mellette a mogorva nemértemanevét lakik, aki drum and bass-t, ami legalább ütemes, ma délután például tökéletesen elszunnyadtam rajta. Ma a környéken mászkáltam négy órát, elsétáltam az Arsenal stadionhoz, ami nagyon közel van, és megnéztem az egyetemi épületeket, ahol az is kiderült, hogy az egyetemi kosárcsapat idénynek vége, edzés sincs. Pedig annyira szeretnék edzeni - neki is álltam a neten keresgélni.

Azt a reflexmet kell legyőzni hamar, hogy mindent meg akarok venni. Tekintve, hogy az ösztöndíjam még meg sem érkezett, ez elég kellemetlen reflex, mire felocsúdtam, véletlenül vettem is egy csizmát, ami igaz, hogy csak 6 font volt, de hideg, beázós és olyan nem nagyon szép barna. Mondjuk nekem tetszik.



És most direkt nem állok neki keresgélni a Wikipedián, hogy leírhassam a kínzó brit talányokat:

- melyek a szabályai a krikettnek?

- miért van két külön csap a meleg és a hidegvíznek. (illetve miért csak akkor jön a meleg, ha a hideget is megnyitom.)

- miért van MINDEN IRÁNY FORDÍTVA??

9 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://londonbebi.blog.hu/api/trackback/id/tr1396889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Emo" 2008.03.26. 10:24:44

Az összes kérdésedre válszt kapsz,ha elolvasod ezt a könyvet. Mikes György: Anglia papucsban. Valamikor a két háború között jelent meg. A pasas emigrált, ebéli tapasztalatait írja meg hihetetlen jó humorral és olyan találóan, hogy annak idején az angol bevándorló hivatal osztogatta a kuncsaftjainak. How to be an alien? címmel jelent meg, biztos megvan a könyvtárban, melegen ajánlom lazításképen. - gyönyörűek a brillantrose függönyeid! pusz

Emo" 2008.03.26. 10:43:19

Még találtam neked vicces használati utasítsát az angolokról. Ezek 2006-ban jelentek meg a Penguin-nél társszerzővel, úgy hogy nyilván már a mostani rejtélyek is benne vannak.
Bentley,N. - Mikes,G.:How to be a Brit, és a másikba is beszállt ez a bentli, annak is van új kiadása ugyanitt.
Addig is, amíg nincs tévéd.
A csízma gyönyörű még ha csak két hétig is fog tartani.

Dudus 2008.03.26. 13:44:05

A csizma vagesz, a lakásdíszek meg szuperek!!! :)
Klassz lehet ez a londoni nyüzsgés Londonbébi! :)
A fotókat külön szeretem!

Cuppp!

ishimaru kumiko 2008.03.26. 14:51:24

Naggyon jó lett a szobád!

Az irányokról annyit, hogy amikor életemben először voltam Londonban, akkor első nap elütött majdnem egy biciklis. :-)

Voltál már a suliban? Milyen?

pockó 2008.03.26. 17:38:58

Szia!
En itt vagyok Londonban,lassan már 2 éve.Itt lakom kozel hozzád,imádott Camdenedben:)
Ha kicsit szebb lesz az ido,a Covent Gardent ajánlom mindenképpen,és egy hajóutat a Temzén.Amúgy,ha bármi segítség kell,nagyon szívesen,akármit!
De szerintem minden ok.lesz ott a koleszben!

Ági 2008.03.26. 19:58:27

Egy tipp a csaphoz: egy ásványvizespalackon ha két lyukat vágsz az egyik oldalán(? vagy részén) és belehelyezed a két csap nyílásást (nem tudom mennyire vannak egymástól távol) akkor összekeveri a hideget&meleget és a harmadik nyíláson középen már áztathatod is a kezed anélkül hogy szétégetnéd :)) ezt egy angoltanráomtól tanultam az egyetemen (egy szeminárium keretében!!!) aki szintén ki van akadva ettől a logikátlan megoldástól.... lám mire nem jó az egyetem!!!

Ági 2008.03.26. 20:02:42

Ja igen és a csizma pedig nagyon jól néz ki!!!

londonbebi 2008.03.27. 10:24:35

mindenkinek koszonom az otleteket, megfogadom oket! a proffal hetfon van rándevum, a csapba nem fer bele a palack, a covent gardent hetvegere idozitem, a konyveket megnezem most a konyvtarban!

ribizligizi · http://ribizligizi.freeblog.hu 2008.03.27. 18:44:05

a Nicholas Bentley az a rajzoló, aki illusztrálta a könyvet. A szöveg a Mikesé. és érdemes elolvasni, mert sokszor vinnyogósan mulatságos.
süti beállítások módosítása