HTML

Ide nekem a fish&chips-et

Magyar csaj Londonban, három hónapra

Utolsó kommentek

2008.03.19. 00:04 londonbebi

-2. nap: Para, paprika, tanga

Még Budapesten, de már csak kettőt kell aludni. A konyhában az édesnemes paprika készenlétben áll, utazó Barbi megmondta, egy idő után az ember ellenállhatatlan vágyat érez, hogy újdonsült külföldi barátainak pörköltet/paprikáskrumplit és/vagy töltött káposztát készítsen, ezekhez viszont elengedhetetlen az édesnemes. 50 gramos kiszerelés, nem túl nagy, meglátjuk.

Ösztöndíjas vagyok, én, én, én, ösztöndíjas vagyok, fizet a magyar állam, és én három hónapot, három hónapot Londonban, egyedül. A Holloway Road megállónál fogok lakni, északkeleten, sötétkék vonal, sötétkék, jegyezd meg.

Imádott kortárs csoportomban az ötvenezer forint értékű búcsúajándékot szeretnék felszólítás sikeresen meghozta gyümölcsét. Csillogós fülbevaló, esőkabát, útikönyv, tusfürdő, szőkítős sampon, dezordor, CSOKI, és egy kicsike dobozba préselt tanga+zokni. (Jó, jó, mindig elfelejtek vinni edzésre, és a csupaszra húzott farmer legkevésbé sem szexi, sokkal inkább húzós érzés.) Semmi, de tényleg semmi más nem kell. Ennyi cuccal utazom.

Na jó, valójában Dórikától szerzett Pityuka, a méretes, zöld bőrönd itt áll készenlétben, telepakolom holnap húsz kiló cuccal. Ma kikészítettem a pólókat, amiket szeretek, két óriási halom. Muszáj lesz redukálni, lehet, hogy a két csipkésszélű ugyanolyan helyett egy csipkésszélűt viszek.

És végül a parák:

- magányos leszek.

- unatkozni fogok.

- a pasim elfelejt.

- unokahúgom, aki imád és akit imádok, elfelejt.

- a professzorok le sem szarnak, nem haladok az írással.

- nem értem meg, amit kedves angol barátaim mondanak.

- nem találok kosárcsapatot.

- kurvanehéz Pityukát képtelen leszek A-ból B-be, majd B-ből C-be egyedül átrendszerezni gyalogszerrel.

Vigyázz London. Jövök.

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://londonbebi.blog.hu/api/trackback/id/tr74387041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dudus 2008.03.20. 10:26:14

Mukika!

Érthető, hogy picit parázol, de ismerlek, szuperjól feltalálod majd magad és irtó klassz 3 hónap lesz!
Gyűjtsd az élményeket és a fotókat, mi meg majd irigykedünk! :))) És küzdünk sajnos nélküled a meccseken!

D.

IRI 83 2008.04.10. 01:11:51

Szia külhonba távozó barátnőm!
Mostanra sikerült a géphez jutnom annyi időre,hogy elolvassam a blogod!Hihetetlenül élvezetes volt!Nagyon jókat mulattam!Mivel a skyp-on ezidáig elkerültük egymást,rákényszerültem,hogy ide írjak neked!De azért remélem majd már valamikor sikerül beszélni!!!!
Érezd magad nagyon jól és vigyázz magadra!
Egyébként megnyugtatásként a szobád sokkal jobb,mint az a luk,ahol én laktam,igaz csak 2 hétig...
Nagyon puszillak!Csabi is!
Linda
süti beállítások módosítása