HTML

Ide nekem a fish&chips-et

Magyar csaj Londonban, három hónapra

Utolsó kommentek

2008.03.24. 12:13 londonbebi

5. nap: csillogós díszpárna

Ha jól értelmezem a térkép alapján, Islington városrészben lakom, ami Camden Town és Hackney közé esik. A környékemen sok az indiai és fekete, előbbiek miatt sikerült kicsit berendezni a szobámat, mert őket nem érdekli a keresztények nagy ünnepe és nyitvatartják a Rainbow store-t, amiben buddhaszobor, csillogós szűz mária és arab áldás kitünően megfér egymással. Alaposan kitakarítottam a szobát és szereztem mindent, amit első körben csak tudtam, úgyis mint különböző színes anyagok és csillogósrózsaszín strasszokkal hímzett díszpárna. Így a szoba már százszor csinosabb, a sokk a múlté.

Most így néz ki: (a plafonon található kerek dolog egy lámpabúra, lámpa nélkül, rajzszöggel a plafonra erősítve)



A lakótársaim egyelőre nincsenek itt, kíváncsi vagyok, milyenek. Vigyázat, sztereotípiák következnek! A hűtőben található brokkoli alapján ugyanis lányokra következtetek (mert hát látott már valaki olyan fiút, aki brokkolit evett?), viszont a konyha és a zuhanyzó tisztasága alapján,valamint az ott látható gyanús szőrszálak tanulmányozását követően fiúkra. Meglátjuk.

Tegnap délután elindultam, hogy feltérképezzem az öt font/ sültcsirke+sültkrumpli+ desszert ajánlatot a közeli bárban, és bár focirajongóval élek (vagyis láttam már egyet s mást), odabent olyat láttam, amit még sohasem.. Chelsea-Arsenal meccs, néhány sarokra az Arsenal stadiontól. A bár dugig üvöltöző férfiakkal, akiknek sörtől büdös a szája (annyira sokan voltak, hogy legtöbbjüket testközelből érezhettem), úgyhogy riadtan úgy teszek, mintha valakit keresnék, hogy aztán elmenekülhessek és megehessem a pitát meg a humuszt, amit arab barátaim boltjában szereztem be.

A sarkon mozi is van, és ha jól vettem ki az útikönyből, húsvét hétfőn a múzeumok nyitva tartanak, úgyhogy amint csökken a hóvihar, útnak indulok.

Az egynapos egyedüllét meggyőzőtt abban, hogy internet és tévéfüggő vagyok. Új otthonomban az előbbi esetleges szolgáltatást nyújt, utóbbi pedig nincs. Izgalmas.

Ötleteket várok! Mindenki írja meg nekem, mi tetszett neki legjobban Londonban, és hogy azt miért ne hagyjam ki semmiképp se.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://londonbebi.blog.hu/api/trackback/id/tr23394455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

moon 2008.03.25. 12:49:25

Islington! Szegeny megboldogult Douglas Adams fohadiszallasa!

ge 2008.03.26. 11:32:25

a pasim nagyon szereti a brokkolimat :)

pásztor frigyesné 2008.03.26. 16:33:48

szerintem a brokkoli tök jó dolog. finom a krémlevese, au gratin meg egyszerűen csodálatos.
igaz, londonban még nem ettem brokkolit, lehet hogy az angolok azt is el tudják nézni.
süti beállítások módosítása