HTML

Ide nekem a fish&chips-et

Magyar csaj Londonban, három hónapra

Utolsó kommentek

2008.03.29. 10:21 londonbebi

9. nap: tudomány, utcai lánybunyó

Csütörtök és péntek nekikezdtem annak, amiért itt vagyok, felfedeztem a közelben lévő két könyvtárat. Jó pár órát ámultam azon, hogy ami otthon három könyvből álló tematikus egység, az itt fél könyvtárnyi. Elképesztő jó könyveket találtam, és elkezdtem azon gondolkozni, hogy pontosan milyen fejezeteket próbálok megírni. Az a tervem, hogy hétköznapokon 4-5 órában írok, meglátjuk, mennyire leszek képes véghez vinni, itt ugyanis meglehetősen sok az input.



A nyolcadik napon megint Gy-vel találkoztam, pénzköltés nélkül konzumáltunk az Oxford streeten, ahol egy csodálatos boltot mutatott, aminek elfelejtettem a nevét, de olcsó és nagyszerű ruhákat kapni, légynapszemüveg-szaküzletet rejt, valamint randa tigrismintás bőröndöket is árulnak. Az Icelandot, a félkész ételek helyi mekkáját és medináját is megismertette velem (hasznos tudás!) és közben felismertük, hogy mindketten nagyon szeretünk rendszerezni, úgyhogy gyorsan összeszedtünk két, közlekedéssel kapcsolatos londoni érdekességet.

1. A mindent átszövő hálózattal bíró közlekedési rendszer ennél alkalmasabban már nem is működhetne, kivéve, hogy a metrót a legváratlanabb helyzetekben és időpontokban zárják le, akár egész vonalakat is. Így aztán a mindent átszövő hálózattal bíró közlekedési rendszer dacára kiszámíthatatlan, mikor ér az ember úticéljához. A késéseket be kell kalkulálni itt, szólni ugyanis nem tud az ember annak, akivel épp találkozója lenne, ugyanis az egész metróhálózatban biztonsági okokból hiányzik a térerő. A tájékoztatás viszont kifogástalan, minden változást százszor bemondanak és mindenhova kiírnak.

2. Amikor négy éve először voltam Londonban, már akkor is a civilizáció egyik legnagyobb vívmányának tartottam, hogy a londoni metróutasok birtokolják azt a tudást, hogy a mozgólépcső egyik oldalára kell állni annak érdekében, hogy a baloldalon szaladhasson, aki siet. Azóta megtapasztaltam, hogy a mozgólépcsőn rendet ismerő londoni metróutasoknak azt az egyszerű szabályt még nem sikerült elsajátítani, hogy ha megáll a metró, akkor először kiszáll, aki megérkezett és aztán száll be, aki továbbindul. Az élet itt is harc.

A péntek esti pörgésben is részt vettem, ami itt már 6-7 körül elkezdődik. Camdennél tömegverekedést is láttam, ahol a résztvevők mindegyike csinosan felöltözött 13 éves lány volt. A képek nem ott készültek, hanem a Foundry nevű, nagyszerű helyen.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://londonbebi.blog.hu/api/trackback/id/tr13401676

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vb 2008.03.30. 17:35:38

na, de mit csináltál ott? és mi ez forgószínpadszerű izé? és a szőke lányon miért van fetish szerkó? :) a válaszokat előre is köszönöm.

londonbebi 2008.03.30. 23:21:17

egy kerek dolog, amit labbal lehet hajtani, es hajtjak is az alkoholos befolyasoltsag alatt allo emberek. a holgyek pedig igy oltoznek, dramai.

londonbebi 2008.03.30. 23:21:56

ja, es bulizason vettem reszt ott!
süti beállítások módosítása