HTML

Ide nekem a fish&chips-et

Magyar csaj Londonban, három hónapra

Utolsó kommentek

2008.04.18. 17:00 londonbebi

28. nap: skizofrénia, tanulás, ámulat

Az vajon milyen pszichológiai jelenséget takar, hogy reggel óta minden alkalommal elcsodálkozom, ha szembejön egy busz, valamint hogy jár a metró. Minden egyes alkalommal, amikor meglátok egy tömegközlekedési eszközt, emlékeztetnem kell magam, hogy a sztrájk Budapesten van, nem Londonban, halló. Talán elmegy az eszem, talán nem.

És most szakmai részletek: tegnap írtam emailt a kutatási segítőnek, aki a könyvtárban székel (nem úúúgy székel). Időpontot kértem, és ő rögtön vissza is írt, hogy nagyon örül, hogy segíthet, és ne fáradjak, majd ő jön és mindent elmond az én irodámban. AZ ÉN IRODÁMBAN. És ezért ma ültem az ÉN IRODÁMBAN és ő jött és 50 percen keresztül magyarázta, hogy milyen forrásokhoz férek hozzá és közben nagyon nagyon kellett magamon uralkodni, hogy ne sírjam el magam, aztán hogy ne kezdjem el ölelgetni. Kicsi, keleteurópai diákpöttynek éreztem magam, az óriási tudáshalmaz lehetőségeinek közepében. Kicsi, keleteurópai diákpöttynek, amelyik nagyon nagyon szerencsés.

Kaptam egy kártyát, amivel London összes létező könyvtárába bejutok és kölcsönözhetek, hozzáférek az összes médiatudományi és szociológiai folyóirathoz, disszertációhoz, valamint minden újsághoz, ami angol nyelvterületen jelent meg a hatvanas évek óta.

Tudományos túlcsordulásom lett, úgyhogy megyek levezetni a Camden Crawl rockfesztre.

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://londonbebi.blog.hu/api/trackback/id/tr20431736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P[...] 2008.04.18. 18:12:02

Nekem pedig örömügyi túlcsordulásom van, olvasva örömteli soraidat.

Subba Zsazsa 2008.04.19. 13:19:40

ettel e mar fisencsipszet?

amugy vigyazz, engem egyszer majdnem elutott egy busz, mert keptelen voltam megszokni hogy lelepes elott merre kell nezni :|

moda liza 2008.04.19. 20:50:39

hiányzol már, addig is régi irodalmat olvasok, ilyenek, hogy tegnap itt meg ott, érdekes emberek az asztalunknál, csak jöttek, csak jöttek, az antropológus meg a többiek, nagy örömemet lelem benne, amúgy meg gyakran skájp vagyok csók

Evi · http://londonfever.freeblog.hu 2008.04.19. 21:28:37

Juuuuuj hogy tudtal jegyet szerezni a Camden Crawl-ra? Meselj, milyen volt? :)

londonbebi 2008.04.21. 08:47:20

Zsazsa: meg mindig nem ettem. Moda Liza: milyen reg is volt mar az. uuu.
süti beállítások módosítása