HTML

Ide nekem a fish&chips-et

Magyar csaj Londonban, három hónapra

Utolsó kommentek

2008.06.11. 17:55 londonbebi

84. nap: Indiából Törökországba

Mit csinálsz ma, kérdezte és nem tudtam mást válaszolni, minthogy összecsomagolok itt, Indiában, aztán olvasgatok egy izraeli parkban, majd beköltözök törökországi otthonomba. Új, átmeneti szállásom közelében tehát török bank, ábécé, baklava szakuzlet és utazási iroda is található, burkás lány vezeti a netkávézót, de még az amerikai szendvicslánc, a Subway is halal food-dal, vagyis a muszlim kóser kajával várja az éheseket.

És eljutottam a legjobb piacra is Londonban, a Borough Marketre, ahol csodálatosan gusztusosak a kaják és guminőkkel viccelődnek a fiatalok az utcán. Szeretném, ha otthon is lenne ilyen piac, de még jobban szeretném, ha otthoni is élő lenne az a gyakorlat, ami itt mind az élelmiszerboltokban, mint a piacokon általános, hogy zárás előtt nem sokkal egy csomó kaja olcsóbb. Például kedvenc japán ábécémben is fillérekért kínálják a friss szusit.

Életem első londoni fesztiválján is részt vettem, ami az ingyenes Stoke Fest volt, ezért kis túlzással egész London részt vett rajta. Éppen ezért le is zárták, de én mindenképpen be akartam jutni, úgyhogy szórakoztatóbbnál szórakoztatóbb kerítésátugrási programokban vettem részt: először is átráncigáltam egy nagyobb méretű pakisztáni háziasszonyt, aki amint bejutott, átrángatta a csecsemőjét, szó nélkül odapasszolta a kezembe, aztán a nagyobb gyerekét, vegul kedves férjét is átrángatta, és akkor végre mindenki bent volt és mindenki nagyon boldog volt.

Ez a Highgate-nel egy meno reggelizohely klotyojanak harom erdekfeszito reszlete:

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://londonbebi.blog.hu/api/trackback/id/tr67515109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása