HTML

Ide nekem a fish&chips-et

Magyar csaj Londonban, három hónapra

Utolsó kommentek

2008.03.20. 05:02 londonbebi

1. nap: Pityuka mindent elnyel

Mivel még soha nem voltam egy hónapnál hosszabb időt utazni, fogalmam sem volt, hogyan kell pakolni. Ráadásul évszakváltás is lesz (sokak szerint Londonban az nem létezik, mert Londonban ugyan változékony az idő, de jó eséllyel nem megy 15-20 fok fölé, viszont jó eséllyel esik), a kosárcuccnak és könyveknek is be kell férnie, jaj mi lesz - gondoltam, mielőtt megismertem volna Pityukát.

Pityuka a méretes, zöld bőrönd (áldott legyen Dóri-tulaj neve) mindent elnyelt, igaz, 24 kiló lett, de mellette csak a teknőspáncélra emlékeztető laptoptáska és egy egészen kicsike ridikül szükséges.

Ha valaki Londonba szándékozik utazni, és nem szeretné kifizetni a Malév 60ezres jegyét, akkor utazhat még Budapestről WizzAir-rel, vagy Easyjet-tel. (Balatonról megy még a Ryanair is, ami ugyan tök olcsó, de oda kell jutni és azzal már elmegy egy csomó idő.) Minden fapados megoldás hátránya, hogy érkezéskor a halálnál kicsit kijjebb rak le a gép. Kiszámíthatatlan, hogy melyik az olcsóbb, de április közepére például a Wildinek csak 22000 lett a jegye egy hosszúhétvégére.

A legolcsóbb repjegyek esetében ez a rohadás messze lévő reptér a Luton - én is ide érkezem ma. Egy praktikus tanács: ha valaki Easyjet-tel jön, mint én is, foglaljon előre helyet az Easybus nevű szolgáltatásra, ahogy én nem tettem, amivel 2-4 fontért bejuthat a városba, kb 1 óra alatt. Amúgy a vonat rövidebb idő, de 13 font. Az Easybus - ha nem foglal az ember előre, mint például én sem - akkor 8 font, de csak Easyjet-eseknek, másoknak 12 font, egy irányba.

Egyébként napok óta nem tudok aludni, ma például négykor keltem.
Most, ha jobban belegondolok, tegnap is négykor keltem és tegnapelőtt is négykor keltem.

10.30-kor indul a gép, délben ott vagyok, max kettőre a konferenciaszálláson, szombaton konferencia, vasárnap pedig beköltözöm végleges szállásomra, az égig érő Arcade-ba.

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://londonbebi.blog.hu/api/trackback/id/tr55388735

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ishimaru kumiko 2008.03.21. 12:22:28

Hajrá bébi, remélem minden rendben és vasárnap majd be tudsz költözni!!!
süti beállítások módosítása