HTML

Ide nekem a fish&chips-et

Magyar csaj Londonban, három hónapra

Utolsó kommentek

2008.03.21. 16:40 londonbebi

2. nap: Oyster card, Pret-a-manger, eső, tömeg

Oké, Lutonból beérni tényleg az örökkévalóságnál is tovább tart. Olcsó jegyért időt kell adni cserébe, méghozzá nem is keveset. A repülőút rendben zajlott, főként, hogy Andival fejenként lenyomtunk egy üveg Unikumot, mondjuk, csak decis kiszerelésben, de így legalább életemben először megtapasztalhattam, hogy kétségtelenül vidám dolog a légörvény. Itt látható, amint utazunk a metrón:



Egy 56-os magyar néni kertvárosi otthonába érkeztünk, itt alszom 3 éjszakát. A nagyszerű szállás mellett legyen elég annyi, hogy konyhai beszélgetésünk egy adott pontján (közvetlenül a vizitdíj szükségességéről szóló eszmefuttatást követően) a néni száját elhagyta a csodálatos mondat, hogy "és akkor megtimingoltam a tökfőzeléket". Tegnap este még megkerestük a British Film Institute könyvtárát, aztán megkajáltunk, én igazi brit ízetlenséges levest rendeltem, nyami, aztán elaludtam hazafelé a metrón, fél tízkor már ágyban voltam és a változatosság kedvéért ötkor keltem is. Délelőtt összeraktuk a holnapi konferenciaelőadást, azóta az Oxford Street és környéke boltjaiban időzünk, ami azért is említésre méltó, mert földöntúli önmérséklettel megtartóztattam magam, és nem vettem máris fekete cipőcskét. Telefonra viszont szükség lesz, még ha nem is iPhone (brühühü), valami szuperszépre számítok. Most az óriási Waterstone könyvesboltban vagyok, órákat lehet itt tespedni.

A londoni buszsofőrök igazi könyörtelen/pontos/kegyetlen/logikus jellemzőkkel felruházott népek. Megfigyeltem, hiába fut a féllábú, bottal felszerelt bácsi, ha nem épp a megálló háromméteres sávjában éri el a buszt, a járdán marad.

Már van Oyster bérletem, ettem a Pret-a-mangerban, lökdösődtem a Picadilly-n, eláztam és sétáltam napsütésben = igazi londoner vagyok.

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://londonbebi.blog.hu/api/trackback/id/tr81391115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Papa 2008.03.21. 17:08:43

Hát ezt már nagyon vártam!!!Remélem ott nem nagyon rossz az idő, itt Pesten havazott is és jövő hétre fagyot mondanak. Egyenlőre ennyi, ha lesz történés tudósítunk. A lényeg, hogy amikor csak tudsz, írj!

moda liza 2008.03.22. 20:32:28

két nap és már egy csomó minden, igen, igen írjál sokat, hadd éljem át én is londont, innen a több centi hó alól, brrrr
csóók

ge 2008.03.23. 10:08:49

majd amikor eleredő eső esetén nem esernyő meg esőkabát után kapsz, hanem sétálsz tovább nyugodtan, na az lesz az igazi.

és elnézést, de cipőt feltétlenül venned kell. :)

a botsáskákkal együtt csókoltatunk!
süti beállítások módosítása