HTML

Ide nekem a fish&chips-et

Magyar csaj Londonban, három hónapra

Utolsó kommentek

2008.04.01. 00:13 londonbebi

11. nap: piac, piramis



A pénteki mulatozás után a szombat nagy részében csak a fetrengésre futotta, de azért délutánra összeszedtem magam és felkerekedtem, a Covent Gardenben és a Sohoban mászkáltam, ahol a kurvákra vonatkozó felhívásokat és a képregényboltot is felfedeztem. Utóbbi rendkívül fontos helyszínnek bizonyult, ugyanis életemben először láthattam az embert, aki fémkeretből ácsolt piramist visel a fején. Vajon miért?



A vasárnap pedig elképesztő volt, a Brick Lane ócskapiac az maga a csoda, aztán még a Tate Britain-re is futotta, ahol a Peter Doig nevű, kortárs festő kiállítása van éppen, aki képeslapok és fotók alapján fest, például kosárpályákat és sielő embereket, meglehetősen pszichedelikus megoldásokkal. Ezt viszont nem ő festette, ez én vagyok, mint V for vendetta, néhány fröccsöntött Rocky Balboa társaságában.

Kosárlabda ügyben is mozdultam, ugyanis megtaláltam a londoni bajnokság webszájtját. Ez egy tízmilliós város és összesen egy női liga van, nem mondhatnám, hogy a kosaras élet a fellegekben jár. Írtam egy csomó csapatnak, lelkesen válaszoltak is, a héten le is megyek edzésekre: szerdán a Westside csapatához, csütörtökön pedig a Camden Panthers-hez, akiket az eredmények szerint mindenki szarrá ver.



Ma az egyetemi életbe is becsatlakoztam, van már fényképes igazolványom és kaptam egy menő szobát is. Mindenki szuper aranyos, a szociológia tanszék vezetője fél órát kísérgetett a biztonsági szolgálathoz, hogy minden rendben legyen velem. Magyarországi cigány zenét kért cserébe.

Ez itt egy csendélet a Brick Lane piacról:

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://londonbebi.blog.hu/api/trackback/id/tr97405945

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ge 2008.04.01. 13:21:23

te aztén nem viccelsz, belevetetted magad rendesen :)

Dudus 2008.04.02. 13:34:38

Tök jól felvirágozatod majd a kosárcsapatodat!!!! Utolsókból lesznek az elsők! :)

Emo" 2008.04.06. 13:11:12

A sugarazás miatt hordja, amit a moszad, vagy binláden bocsájt ki műholdról. Lehet, hogy Londonban erősebb és talán neked is be kéne szerezni egyet.

csillaglány · http://csillaglany.freeblog.hu 2008.05.05. 16:26:18

ezt a piramisos fejfedő megoldást én is láttam a metrón, de rajtam kívül senki nem rökönyödött meg rajta. ez jó londonban, hogy bármit megtehetsz. a blogod meg tökre tetszik.
süti beállítások módosítása